remont co wymienic
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 12:32, 25 Mar 2008    Temat postu: remont co wymienic

a więc tak chciał bym żeby ktoś kto sie zna zrobił mi mniej więcej taką rozpiskę co sie robi w taki remoncie przypomnę że mam nowe tarcze sprzęgła i zabezpieczenia kosza kondensator i tyle chodzi mi o remont silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PPSZ
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja mam to wiedzieć ????????

PostWysłany: Wto 12:36, 25 Mar 2008    Temat postu:

1Łożyska ;
-ŁOŻYSKO 6303 - WAŁ 2xcena od 6 do 12 zł
-ŁOŻYSKO 6202 - WAŁEK GŁÓWNY od 6 do 10 zł
-ŁOŻYSKO 6004 - WAŁKA ZDAWCZEGO od 6 do 12 zł
2Simmeringi:
-SIMMERING 15X35X7 - DEKLA 0d 2 do 3 zł
-SIMMERING 17X30X7 - WAŁU 2x od 2 do 3 zł
-SIMMERING 25X42X7 - MAŁEJ ZEBATKI od 2 do 4 zł
3Wał ;
Wał należy oddać do regeneracji w przypadku gdy mamy oryginalny czeski wał . Zaś kiedy wał jest polskiej produkcji należy go wymienić na nowy z uwagi na bardzo marna jakość wykonania .
Cena korbowodu od 30 do 50 zł w zależności od sklepu
Cena wału nowego polskiego 120 zł

4Cylinder i Tłok ;
W przypadku wyczuwalnego zmniejszenia się kompresji należy sprawdzić stan pierścieni oraz tłoka jeżeli okaże się że są zużyte należy je wymienić .
Cena tłoka ok. 10 zł
Cena pierścieni ok. 2zł

Jeżeli na tulei cylindra jest wyczuwalny próg należy zrobic szlif


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 12:41, 25 Mar 2008    Temat postu:

o Jezu trzeba silnik rozpoławiać to amen ja tego nie umiem zrobić

[link widoczny dla zalogowanych] czy coś takiego taki zestaw wystarczy???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz025 dnia Wto 12:47, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PPSZ
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja mam to wiedzieć ????????

PostWysłany: Wto 12:45, 25 Mar 2008    Temat postu:

rozpoławianie nie jest truden niepamętam już linku ale jest taka strona na której jest to wytłumaczone krok po kroku wraz ze zdjęciami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Wto 12:47, 25 Mar 2008    Temat postu:

-najważniejsze rozebrać i wyczyścić wszystkie części silnika bardzo skrupulatnie
-oddać wał do regeneracji, jeżeli ma duże luzy na łożysku korby
-oddać cylinder do szlifu, jeżeli ma głębsze rysy, lub odczułeś znaczny spadek kompresji
-potem kupic nowy tłok i pierścienie
-wymienić wszystkie łożyska w silniku (5łożysk)najlepiej na jakieś renomowane, aby długo wytrzymałyi cicho pracowały
-wymienić na nowe wszystkie symeringi (4 sztuki)
-zrobić samemu uszczelki i przy składaniu użyć uszczelniacza, żeby potem nic nie ciekło
-jeżeli palatynki są przepalone lub styki nie leżą w jednej płaszczyźnie to wymienić

Z grubsza to chyba wszystkie ważniejsze elementy, możliwe, że jeszcze półksiężyc jak ma wytartych kilka zębów. Koledzy dopiszą jak o czymś zapomniałem:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 12:49, 25 Mar 2008    Temat postu:

boje sie że rozpiepsze i pójdzie na złom

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 12:59, 25 Mar 2008    Temat postu:

OK 270 Z WAłEM TUNINGOWYM I NOWYM CYLKIEM Sad Sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Wto 13:04, 25 Mar 2008    Temat postu:

opcja edytuj się kłania!! nie pisz kilku postów z rzędu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Wto 21:37, 25 Mar 2008    Temat postu:

lukasz025 czy tak trudno jest przeczytac Regulamin Confused
Naprawde dlugo to nie zajmuje, a napewno nie zaszkodzi, hmm? Idea
Dzis kolejne OSTRZEŻENIE 4U . Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qlimax
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 22:29, 01 Kwi 2008    Temat postu:

MOZE KTOS MI DORADZI CO MAM KUPIC DO JAWA 50 MUSTANG, BO CHCE SOBIE ZROBIC REMONT SILNIKA(WSZYSTKIE USZCZELKI I GUMY - ILE TYCH GUM TAM JEST? ?? BO NIEMAM POJECIA)Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 6:03, 02 Kwi 2008    Temat postu:

Qlimax napisał:
MOZE KTOS MI DORADZI CO MAM KUPIC DO JAWA 50 MUSTANG, BO CHCE SOBIE ZROBIC REMONT SILNIKA(WSZYSTKIE USZCZELKI I GUMY - ILE TYCH GUM TAM JEST? ?? BO NIEMAM POJECIA)Wink


PPSZ wypisał wszytkie simmeringi, czytaj posty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Śro 11:22, 02 Kwi 2008    Temat postu:

pewnei przeczytal tylko nie wie co to lozysko i simering, te gumy to simeringi:]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Śro 15:00, 02 Kwi 2008    Temat postu:

wcześniej napisałem ile sztuk czego jest...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Śro 17:58, 02 Kwi 2008    Temat postu:

ale agent myslał ze nie trzeba silnika rozpoławiac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 15:34, 24 Kwi 2008    Temat postu:

Hmm , wystawia mu to opinie mało inteligentnego , jak chce zmieniać " flaki " bez rozpoławiania .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin