Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bebot
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:35, 12 Maj 2008 Temat postu: Rekord prżtkości jawy 50 |
|
|
Wpadłem na pomysł (kumpel mówi, że może) pobić rekord prędkości na jawce 50...
W sensie on kupi jawke i tuningujemy mechanicznie... (on ma crossa)
Wiecie ile wynosi dotychczasowy rekord? I co zmienić, żeby go pobić? i ile to kasy i czasu?
I ogólnie co o tym myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 19:03, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy jest jakiś zanotowany rekord, ale myślę, ze coś koło 90, 100 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 19:19, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja gdzieś czytałem o Jawce stuningowanej extremalnie, leciała ponoć 130km/h i kierowca po tej jeździe powiedział, że rama tak drgała-myślał że wszystko zaraz się rozpadnie to jest możliwe ale to są takie przeróbki, że to bym nie powiedział, że to jawa, chodzi głównie o korekty kanałów, które są wbudowane pod złym kątem przez co mieszanka ma niebagatelną drogę do przepłynięcia zanim tłok wykona te 2 suwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 8:46, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
lepiej ogara, lepsza rama. odchudzic go maksymalnie jak sie da oczywiscie na tył daj zębatke z komara na dystansach a na przód 13z z pychu bedziesz musiał ruszać bo z miejsca pewnie nie da rady no i kierowca lekki i wlej porzadne paliwo np. od modeli rc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Wto 11:05, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
heh dobry temat ale że jawka i 130km/h? WOW ja bym chcial tyle swoim ogarem jechać ale to naprawde extremalny tuning silnika musi być!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 12:15, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mo i na takim silniku to max 10 km się zrobi i sie rozwali
:]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 15:41, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
130km/h to naprawdę super wynik ale rama to za słaba jest do takich prędkości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Wto 16:02, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
hehehe ja to bym to zrobil jak juz to na kaczce! To by byla jazda!! oslony by robily za skrzydla!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 17:04, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
i bys odleciał zła aerodynamika. spojler ma wduszać w ziemie a nie dawać odwrotny efekt. no chyba ze chcesz latać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 19:41, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ale byś wydał kasy na taka przeróbkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
David
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 20:08, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mi mechanik chciał zrobić ogara,tak że chodził by ok 90,ale powiedział że nie gwarantuje ile pochodzi więc się nie zgodziłem zresztą i tak nie miałem zamiaru,bo przy 60km/h już strasznie trzęsie a co dopiero przy 90!Główne przeróbki to dobry szlif,planowanie głowicy,przeróbka kanałów w cylindrze,podwójne podkładki na sprzęgłe,lepsza benzyna ,przerobiony gaźnik itd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez David dnia Wto 20:10, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dziaba
Bywalec
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubomia k. Raciborza
|
Wysłany: Śro 19:22, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja dopadlem ze strony mechanicznej mojego ogarka no i jak narazie na odblokowaniu silnika, odelzeniu tloka, splanowanej glowicy i zastosowaniu zebatki z komara pokazuje okolo 85/90 km/h na rownej drodze, a jeszcze ma spory zapas obrotow. Wiadomo ze splanowanie glowicy oraz ingerencja w tlok zmniejsza zywotnosc glownie walu... ale postanowilem narazie zastepczo zastosowac owy srodek gdyz po wyplacie wybieram sie do czech po cylinder 70 z pelnym rynsztunkiem, wzmacniany wal, lozyska i simmeringi... wtedy wszystko bedzie chodzic jeszcze lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lepper92
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE-OSTROPA
|
Wysłany: Czw 15:16, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja również gdzieś czytałem że w Czechach Jawki latają ok. 100 km/ a nawet 120km/h
Więc da się wszystko zrobić Gdybym ja miał więcej kasy to też bym podkręcił tak swoją jawkę, która służyła by tylko do jazdy w niedziele i święta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 17:22, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
dziaba napisał: | Ja dopadlem ze strony mechanicznej mojego ogarka no i jak narazie na odblokowaniu silnika, odelzeniu tloka, splanowanej glowicy i zastosowaniu zebatki z komara pokazuje okolo 85/90 km/h na rownej drodze, a jeszcze ma spory zapas obrotow. Wiadomo ze splanowanie glowicy oraz ingerencja w tlok zmniejsza zywotnosc glownie walu... ale postanowilem narazie zastepczo zastosowac owy srodek gdyz po wyplacie wybieram sie do czech po cylinder 70 z pelnym rynsztunkiem, wzmacniany wal, lozyska i simmeringi... wtedy wszystko bedzie chodzic jeszcze lepiej | Ilu zebowa jest ta zebatka, bo mam wrażenie, ze nieco nas tu kolego kantujesz (albo Twoj licznik). Ja niejedno w swoim silniku robiłem i niejedno widziałem, ale taka predkosc byla i jest dla mnie niedostepna, nawet po zmianie zebatki- zwyczajnie braknie mocy, nawet przy odelzonym tloku, rozwierconym przelocie i obliczonym wydechu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dziaba
Bywalec
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubomia k. Raciborza
|
Wysłany: Czw 18:49, 15 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
zebatka 38 zebow, glowica zostala splanowana do "zera" tzn. tlok jest na granicy uderzania o swiece. Licznikiem nigdy sie nie sugerowalem bo zawsze mi przeklamywal a po drugie nie mam jush owego bo wraz ze zmiana lampy przedniej nie mam narazie zamontowanego... a stwierdzic moge ze taka predkosc zostala uzyskana gdyz wyprzedzalem kibelka Peugeot Speedfight2 dajacego z siebie 7-poty po odblokowaniu, a wiem ze takie cos 80km/h osiaga... co do braku mocy no to napisalem ze jeszcze byl spory zapas obrotow i jezeli zamontuje cylek 70ccm z czech i nieco pogrzebie po jego dotarciu mozliwe bedzie wykorzystanie pelnego potencjalu mojej "ogarynki". pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|