Rekord prżtkości jawy 50
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bebot
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:35, 12 Maj 2008    Temat postu: Rekord prżtkości jawy 50

Wpadłem na pomysł (kumpel mówi, że może) pobić rekord prędkości na jawce 50...
W sensie on kupi jawke i tuningujemy mechanicznie... (on ma crossa)
Wiecie ile wynosi dotychczasowy rekord? I co zmienić, żeby go pobić? i ile to kasy i czasu?

I ogólnie co o tym myślicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 19:03, 12 Maj 2008    Temat postu:

nie wiem czy jest jakiś zanotowany rekord, ale myślę, ze coś koło 90, 100 km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Pon 19:19, 12 Maj 2008    Temat postu:

Ja gdzieś czytałem o Jawce stuningowanej extremalnie, leciała ponoć 130km/h i kierowca po tej jeździe powiedział, że rama tak drgała-myślał że wszystko zaraz się rozpadnie Smile to jest możliwe ale to są takie przeróbki, że to bym nie powiedział, że to jawa, chodzi głównie o korekty kanałów, które są wbudowane pod złym kątem przez co mieszanka ma niebagatelną drogę do przepłynięcia zanim tłok wykona te 2 suwy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Wto 8:46, 13 Maj 2008    Temat postu:

lepiej ogara, lepsza rama. odchudzic go maksymalnie jak sie da oczywiscie na tył daj zębatke z komara na dystansach a na przód 13z z pychu bedziesz musiał ruszać bo z miejsca pewnie nie da rady no i kierowca lekki Smile i wlej porzadne paliwo Smile np. od modeli rc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Wto 11:05, 13 Maj 2008    Temat postu:

heh dobry temat ale że jawka i 130km/h? WOW ja bym chcial tyle swoim ogarem jechać Very Happy ale to naprawde extremalny tuning silnika musi być!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 12:15, 13 Maj 2008    Temat postu:

Mo i na takim silniku to max 10 km się zrobi i sie rozwali
:]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto 15:41, 13 Maj 2008    Temat postu:

130km/h to naprawdę super wynik ale rama to za słaba jest do takich prędkości Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Wto 16:02, 13 Maj 2008    Temat postu:

hehehe ja to bym to zrobil jak juz to na kaczce! To by byla jazda!! oslony by robily za skrzydla!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Wto 17:04, 13 Maj 2008    Temat postu:

i bys odleciał Razz zła aerodynamika. spojler ma wduszać w ziemie a nie dawać odwrotny efekt. no chyba ze chcesz latać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 19:41, 13 Maj 2008    Temat postu:

ale byś wydał kasy na taka przeróbkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 20:08, 13 Maj 2008    Temat postu:

Mi mechanik chciał zrobić ogara,tak że chodził by ok 90,ale powiedział że nie gwarantuje ile pochodzi więc się nie zgodziłem zresztą i tak nie miałem zamiaru,bo przy 60km/h już strasznie trzęsie a co dopiero przy 90!Główne przeróbki to dobry szlif,planowanie głowicy,przeróbka kanałów w cylindrze,podwójne podkładki na sprzęgłe,lepsza benzyna ,przerobiony gaźnik itd

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez David dnia Wto 20:10, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziaba
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubomia k. Raciborza

PostWysłany: Śro 19:22, 14 Maj 2008    Temat postu:

Ja dopadlem ze strony mechanicznej mojego ogarka no i jak narazie na odblokowaniu silnika, odelzeniu tloka, splanowanej glowicy i zastosowaniu zebatki z komara pokazuje okolo 85/90 km/h na rownej drodze, a jeszcze ma spory zapas obrotow. Wiadomo ze splanowanie glowicy oraz ingerencja w tlok zmniejsza zywotnosc glownie walu... ale postanowilem narazie zastepczo zastosowac owy srodek gdyz po wyplacie wybieram sie do czech po cylinder 70 z pelnym rynsztunkiem, wzmacniany wal, lozyska i simmeringi... wtedy wszystko bedzie chodzic jeszcze lepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lepper92
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE-OSTROPA

PostWysłany: Czw 15:16, 15 Maj 2008    Temat postu:

Ja również gdzieś czytałem że w Czechach Jawki latają ok. 100 km/ a nawet 120km/h
Więc da się wszystko zrobić Very Happy Gdybym ja miał więcej kasy to też bym podkręcił tak swoją jawkę, która służyła by tylko do jazdy w niedziele i święta Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:22, 15 Maj 2008    Temat postu:

dziaba napisał:
Ja dopadlem ze strony mechanicznej mojego ogarka no i jak narazie na odblokowaniu silnika, odelzeniu tloka, splanowanej glowicy i zastosowaniu zebatki z komara pokazuje okolo 85/90 km/h na rownej drodze, a jeszcze ma spory zapas obrotow. Wiadomo ze splanowanie glowicy oraz ingerencja w tlok zmniejsza zywotnosc glownie walu... ale postanowilem narazie zastepczo zastosowac owy srodek gdyz po wyplacie wybieram sie do czech po cylinder 70 z pelnym rynsztunkiem, wzmacniany wal, lozyska i simmeringi... wtedy wszystko bedzie chodzic jeszcze lepiej
Ilu zebowa jest ta zebatka, bo mam wrażenie, ze nieco nas tu kolego kantujesz (albo Twoj licznik). Ja niejedno w swoim silniku robiłem i niejedno widziałem, ale taka predkosc byla i jest dla mnie niedostepna, nawet po zmianie zebatki- zwyczajnie braknie mocy, nawet przy odelzonym tloku, rozwierconym przelocie i obliczonym wydechu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziaba
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubomia k. Raciborza

PostWysłany: Czw 18:49, 15 Maj 2008    Temat postu:

zebatka 38 zebow, glowica zostala splanowana do "zera" tzn. tlok jest na granicy uderzania o swiece. Licznikiem nigdy sie nie sugerowalem bo zawsze mi przeklamywal a po drugie nie mam jush owego bo wraz ze zmiana lampy przedniej nie mam narazie zamontowanego... a stwierdzic moge ze taka predkosc zostala uzyskana gdyz wyprzedzalem kibelka Peugeot Speedfight2 dajacego z siebie 7-poty po odblokowaniu, a wiem ze takie cos 80km/h osiaga... co do braku mocy no to napisalem ze jeszcze byl spory zapas obrotow i jezeli zamontuje cylek 70ccm z czech i nieco pogrzebie po jego dotarciu mozliwe bedzie wykorzystanie pelnego potencjalu mojej "ogarynki". pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin