odchudzanie wału.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bury159753
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:39, 08 Sty 2013    Temat postu: odchudzanie wału.

Jest możliwość odchudzenia wału w silniku 223 tak samo aby wyglądał mniej wiecej jak w s-38 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 9:43, 09 Sty 2013    Temat postu:

Ja się może nie znam ale w silnikach z takim wałem jak w s 38 właśnie się go wypełnia tak by wyglądał jak w jawce. Bo w ten sposób powiększysz szkodliwą objętość komory korbowej co utrudni przepływ mieszanki. Raczej zainteresuj się "podkową" na wale tu na forum jest to opisane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 13:32, 09 Sty 2013    Temat postu:

jak szukasz odchudzenia tego wału to trzeba by celować raczej w konstrukcję z wsk, pytanie co chcesz osiągnąć i czy masz pojęcie jakie będą tego konsekwencje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 15:54, 09 Sty 2013    Temat postu:

moskit122 napisał:
jak szukasz odchudzenia tego wału to trzeba by celować raczej w konstrukcję z wsk, pytanie co chcesz osiągnąć i czy masz pojęcie jakie będą tego konsekwencje

W jawce jest tak mało materiału, ze bym się nie odważył robić jego na wzór wału z wsk. Lepiej stoczyć przeciwwagi od sworznia do końca wału. Na miejsce stoczone nadlać aluminium lub wytoczyć krążek o danych wymiarach. Chociaż.. po co to komu bez większego tuningu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bury159753
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:56, 09 Sty 2013    Temat postu:

plusminus napisał:
moskit122 napisał:
jak szukasz odchudzenia tego wału to trzeba by celować raczej w konstrukcję z wsk, pytanie co chcesz osiągnąć i czy masz pojęcie jakie będą tego konsekwencje

W jawce jest tak mało materiału, ze bym się nie odważył robić jego na wzór wału z wsk. Lepiej stoczyć przeciwwagi od sworznia do końca wału. Na miejsce stoczone nadlać aluminium lub wytoczyć krążek o danych wymiarach. Chociaż.. po co to komu bez większego tuningu?


masz racje. jak robić tak jak piszesz to już lepiej wydać pare stówek na tuning. czyli czeski cylek do szlifu + membrania, jakiś gaźniczek inny, podkowa, głowica, ew. zapłon cdi i tłumik. Temat do zamknięcia chyba : > pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin