Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 18:07, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
cieply-kc napisał: | Sory ze nie do tematu ale...
Czy to mozliwe ze po zmianie pierscieni moze na poczatku slabo albo wogole nie palic na kopa |
ale nawaliles tych minek , tak to mozliwe poniewaz docieranie wlasnie sluzy temu zeby wszystko sie ladnie spasowało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 18:29, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ale poco docierać jak cylinder jest dotarty a pierścienie się same dotoczą w czasie jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Wto 18:31, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
no wypadało by jednak to dotrzec zeby sie to spasowało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 18:33, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ale poco docierać jak cylinder jest dotarty a pierścienie się same dotoczą w czasie jazdy. Zrób jak ci powiedziałem daj mu du*ę i obrazu będzie lepiej ja tak robiłem i pomogło 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 18:36, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Potem będzie sie silnik trochę przegrzewać , ja tak mam po dawaniu od razu w rure ale dzięki bogu nie jeżdzę w długie trasy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 18:44, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Pierścienie trzeba docierać ze względu na zahartowanie ich do odpowiedniej temp.!!!, bo to one trą o tuleję cylindra w największym stopniu. A ty Radzio zastanów się nad swoim postępowaniem, co z tego, że ciągnie tak samo. W trasie napewno się przegrzeje nie wspominając o żywotności. Moja Jawa zrobi dajmy na to 20k km a przy twoim stosunku do jazdy przy docieraniu ok 12k :/także pomyśl ile tracisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Wto 19:02, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ja zdejmowalem cylek bo wymienialem na 55 i nic z pierścieniami niema. proszę modów o zamknięcie tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 19:52, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ciekawe chodzi mi bardzo dobrze a w trasy jędzę różnie 25km bez przystanków a 40km i ponad 70km z przystaniem jak wiecie bez przystanków trochę du*a boli i nic mi się nie przegrzewa i pali od kopa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Wto 19:53, 29 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|