Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Co tak naprawde daje 60/4 ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 11:09, 08 Paź 2011    Temat postu: Co tak naprawde daje 60/4 ??

W moim Ogarze mam oryginalny czeski cylinder przeszlifowany na 40,50 mm czyli te pseudo 60 a tak naprawde 56 ccm i do tego zrobione są dodatkowe 2 małe płuki. Ja tego nie robiłem - po prostu tak jakby dostałem silnik który sobie poskladałem no i taki cylek do niego miałem (był nieużywany) to tylko tłoczek kupiłem, na 3 pierścienie, od razu go odchudziłem nieco. Czy gdybym np założył oryginalny czeskki cylinder o średnicy 38mm, cienk oryginalny sworzeń i oryginalny tłok na 2 pierścienie prosto z czech to było by lepiej ?? Obecnie tłok produkcja CX, sworzeń i pierścienie były dodawne do tłoka, tak jakby komplet.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Sob 11:12, 08 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 12:36, 08 Paź 2011    Temat postu:

w zasadzie pojemność się prawie nie zmieni, stopień wypełnienia komory spalania tez za dużo nie, a nawet gdybyś uzyskał 10% mocy więcej to z powiedzmy 2KM to marne 0.2 KM, to coś w okolicy zmiany prędkości nagrywania cd z x48 na x52 dla porównania więc w zasadzie bez różnicy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 13:55, 08 Paź 2011    Temat postu:

oj powiem ci że ja np. po zmianie odczułem różnicę..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 21:23, 14 Paź 2011    Temat postu:

a co konkretnie ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 12:57, 15 Paź 2011    Temat postu:

no inaczej przebiega krzywa momentu i mocy, subiektywnie odczujesz że na wyższych obrotach ma więcej mocy, szybciej przyśpiesza, v max może być większe o kilka km/h... z tym ze to nadal żadne osiągnięcie... jeśli Cię podnieca urywanie kolejnych dziesiątych sekundy przy vmax to się baw, ale normalnie to nie ma sensu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin