tajemnice czeskiej jawki mustang

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 9:08, 13 Sie 2010    Temat postu: tajemnice czeskiej jawki mustang

siemano, nie wiem ale nurtuje mnie problem, ktory rozwinol sie po rozebraniu jawki mustang od kolegi, zauwarzylem ze w przedniej i tylnej lampie sa oryginalne miejsca na dodadkowa zarowke! czy to sa swiatla oryginalne postojowe?? jawka jest orygonalna nikt raczej nic nie przerabial w niej. i na magnecie jest napisane 6v 30wat a ogar od drugiego kolegi ma 6v 20wat a za to w moim ogarze jest znow 6v 30wat! czy mam magneto od oryginalnej czeskiej jawki?? cewki od swiatel mam podlaczone rownolegle a nie szeregowo jak w ogarze! bo ja przerabialem instalacje na ta z akumulatorem, lecz wrocilem do poprzednich oryginalnych rozwiazan. i oryginalnie mialem cewki wlasnie te 6v 30wat! to dlatego mi pali zarowki co chwile... bo z przodu mam 6v 15wat a z tylu 12v 5wat. czy jawka miala oryginalnie z przodu zarowke 6v 25wat?? co jest? ja tez moge do ogara taka wsadzic??

jesli ktos sie wypowie rzeczowo i wytlumaczy leca pochwaly!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 13:36, 13 Sie 2010    Temat postu:

ktoś kiedyś rozwiał dylemat żarówek ale nie pamiętam jak to było.. albo postojówka a;bo stop nie jestem pewien.. co do tych napisów to stojany sie niczym nie różnią, tylko ten napis a jak podłączysz tak bedziesz miał, co do żarówki to sprawdzić zawsze możesz najwyżej beda słabo świecić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 20:38, 13 Sie 2010    Temat postu:

no ja wiem ze se moge podlaczyc jak chce... chodzi mi miedzy innymi o to czy sa takie jawki ktore mialy z przodu zarowke 6v 25wat oryginalnie, bo byly takie na 80% mi dzisiaj mierzył miernikiem kolega elektronik i mam na cewkach od swiatel dokladnie 6,3v 29wat, w przygazówkach, czyli te 6v 30wat, a zarowki mam 6v 15wat z przodu i 12v 5wat z tylu. napewno dlatego mi przepala! i czy zarowka od jawki sie rozni od tej z ogara? chyba jest wieksza? ma te 25wat? sa takie ktore maja te 25wat i pasuja do ogara?

ja mysle ze polacy zmieniali te iskrowniki\pradnice na inne w silnikach jawki ze wzgledu zeby u nas cewki kupowali ludzie a nie w czechach. cos w stylu blokowania silnika jawki przez polakow.

wiec zachodzi jeszcze na marginesie takie pytanie retoryczne: "czemu ja kupowalem cewki zaplonowe zamiast swietlnych zeby miec ladowanie akumulatora, skoro juz je mialem oryginalnie??"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kj3
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:11, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Tak, przednią żarówkę 21/25 W posiadają jawki mustang. Jest w nich fabrycznie montowany iskrownik 30 W zamiast 20 W, który był używany w skuterze.

W przedniej lampie jest mały otwór razem z oprawką na żarówkę, która miała robić za światło postojowe.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Sob 8:31, 04 Wrz 2010    Temat postu:

Jawki w wersji 23p czyli Mustang miały magneta o mocy 6V 30W, natomiast Jawki 20p czy Ogary 200 miały montowane iskrowniki o mocy 6V 20W.
Jak ktoś ma instrukcję obsługi Jawki to niech zajrzy na stronę ostatnią i przedostatnią Wink


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 8:52, 22 Wrz 2010    Temat postu:

a... no to teraz rozumiem dzieki, pochwalka leci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin